10/11/2009
Inicialment, l’Elisabet Puig ens ha meravellat amb un conte que es diu Sopa de pedres, el que més m’ha sobtat és la forma de manifestar el diàleg i les situacions que plantejava el conte. El seu suport material eren un fons preparat manualment, unes figuretes de nens i dibuixos dels diferents materials utilitzats.
Inicialment, l’Elisabet Puig ens ha meravellat amb un conte que es diu Sopa de pedres, el que més m’ha sobtat és la forma de manifestar el diàleg i les situacions que plantejava el conte. El seu suport material eren un fons preparat manualment, unes figuretes de nens i dibuixos dels diferents materials utilitzats.
Seguidament, ens ha presentat una altre proposta, també molt divertida, per crear contes per a nens una mica més grans. Ha repartit unes cartolines petitones on havíem de dibuixar un personatge o situació que pogués sortir en un conte. I també unes altres preparades amb imatges. Hem fet un joc de cartes que consistia en anar treien aquestes i alhora anar explicant un conte sobre la marxa, improvisant.
Amb aquesta activitat hem posat a prova la nostra imaginació.
Després, la companya Arantxa Lordén ens ha explicat el conte dels tres porquets amb l’ajut d’uns peluixos que portava una altre companya del seminari.
Amb aquesta activitat hem posat a prova la nostra imaginació.
Després, la companya Arantxa Lordén ens ha explicat el conte dels tres porquets amb l’ajut d’uns peluixos que portava una altre companya del seminari.
I finalment, la Sara Palomino i la Berta ens han presentat l’actualitat educativa: “Educación plantea alargar la enseñanza obligatoria hasta los 18 años”. Ens l’han presentat i han fet una comparativa amb un altre diari.
Frase: “Nosaltres també hem de deixar volar la nostra imaginació”
Frase: “Nosaltres també hem de deixar volar la nostra imaginació”
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada